lauantai 5. lokakuuta 2013

Tiistai oli raskas päivä.


♥♥♥  Meidän suloinen Grazza Lady ♥♥♥  on nyt koirien taivaassa. Syöpä oli  iskenyt kyntensä vatsaan.

9 vuotta saimme yhdessä olla.Rakasti maata auringossa....Kylmät sateiset ilmat ei olleet mieluisia.
Tämän talven villapaitaa en ehtinyt neuloa.

Ozzi poika ei ymmärrä mihin äiti on lähtenyt.
Ihmettelee tietenkin.
Kun ollaan kävelyllä niin Ozzilla on kiire ....joka päivä kävellään sama reitti...minun luokse....Ozzi luulee tietenkin että Grazza on minun luona.Hän tarkistaa kaikki huoneet...sitten hän istahtaa minun eteen  ja jos osaisi puhua niin varmasi kysyisi.....missä hän on?

Ozzi asuu poikani luona....minä  asun  muutaman  minutin matkan päässä niin että minä haen joka päivä lenkille.  Suru on suuri meidän perheessä.

Tässä molemmat nauttivat ihanasta ilmasta.




Ei kommentteja: